Robertmax.reismee.nl

zomaar een dag op de camping

Dobar dan (hallo)

Ik leer wel een klein beetje bosnisch maar het is zeer moeilijk te verstaan want het gaat onmeunig snel.

Mijn dag ziet er als volgt uit, s'morgens opstaan daarna douchen dan lekker even van de zon genieten en dan aan het werk we hebben 3 diensten van 7.30 uur tot 15.00 uur of van 15.00 uur tot 22.30 uur of een dienst van 10.00 uur tot 14.00 uur en daarna van 17.00 uur tot 21.00 uur. Eigenlijk best wel relax. Af en toe komt er een dilevery van een paletje of 6 deze ruimen we dan met z'n allen op, het kan maar zo zijn dat de bestelling 1 of 2 maanden onderweg is of je hebt alles binnen 2 weken (als de talib. niet lastig is) het gebeurt vaker dat je lang zit te wachten (dan denk ik, ik bel de Hanos even maar ja zo werkt dat hier niet) . De verdere dagopvulling is veel in de zon zitten, af en toe een alarmpje meepakken, veel films kijken en proberen naar de sportschool te gaan. Af en toe ook nog een beetje ouwehoeren met de mede campingbewoners. Zo gaat het nou een beetje elke dag. Je wordt er niet echt gestresst van. Het is hier wel goed voor je engels want als je zoals ik er al goed 3 weken zit gaat almost everything on engels. Zo volgende keer weer een nieuwe story want ik hoor gerommel aan de poort van de camping dus see you later.

Groetjes Robert

Reacties

Reacties

Your wife

Oh yes!!

Jasper

Hello my name is Jasper, what's your name ? :) daar vast beter weer als hier! Hier echt herfst...

Jooohooo

mutti

good to read.

Eline

English joke: one chicken says "tok", the other one says "Are tou tokking to me?!" Your neighbour from a cold, cold and flat country

Eline

Should be "Are you tokking to me?!"

manon

hey nice verhaaltje maaaaarrrre proberen naar de sportschool te gaan???? not nice probeer er wat van te maken in de woestijn

Arina

Dobar Dan Robert! Leuk om over je leven daar te lezen, klinkt als een goede vakantie haha! Geniet ervan.

Rouke

Kijk klappie, het ware leven der zondaars. Jammer van al dat gewerk, voor de rest klinkt het goed, Ook in Maleisie schijnt de zon vrolijk door. Mooi he? Die verhalen van thuis over sneeuw, rukwinden, regen en kou. Mis je al dingen? Ik heb laatst een zak drop van een Nederlands meisje gekregen, had bijna de tranen in de ogen staan.

Maak ook even een zandtaartje voor mij, dan zwaai ik 31 maart even uit mijn vliegtuigraampje.

Keep on trucking!

Lesley

Hey klappie hoest nou het is hier koud en winderig is het nog een beetje uit te houden in de zandbak

Greets ballie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!