Robertmax.reismee.nl

Eindelijk ingeburgerd

Hello,

Na een maand van drukte want ik heb nu 2 banen, zowel head chef als assistent manager (want die zit alweer lekker thuis) eindelijk weer tijd om wat te ouwehoeren op deze site. Ik ken nu bijna iedereen van het kamp dus eindelijk ingeburgerd. Het is ook zo iedereen kent mij. Zie daar loopt hij, hij is de boss van Echos. gelukkig alleen maar positieve dingen. Vandaag uitgenodigt voor een bbq bij de Singapore guys, dat is noge eens lekker eten. De helft zit er op en over 2 maanden gaan we op vakantie NAAR: JAWEL HOLLAND. Daar heb ik eigenlijk best wel zin in. Ben nu ook vaak buiten het camp te vinden want ik kan vaak een auto lenen van een vriend. Lekker even om het camp heen scheuren. Gister zat ik in mijn stalen caravan ineens een knal, alles schudde heen en weer. Wat bleek nou, net buiten het camp ontplofte een brandstofwagen met nog 12 anderen. Heel het kamp in rep en roer. Natuurlijk wel even wat foto's gemaakt. We weten nog niet welke vandalen dat gedaan hebben maar je kunt wel raden. We zijn ook bezig met nieuwe huisvesting want de Australiers willen dat we zijn vieren in een caravan gaan slapen. Dat geeft mij geen 5 sterren gevoel meer. We zijn nu bezig om 2 nieuwe vertrekken te creeren en dat moet wel lukken. Het is hier nu ook al rond de 30 graden dus dat is wel aangenaam. (kan oplopen tot 60 graden in de zomer). Nou volgende keer ouwehoer ik wel weer verder. Veel plezier met lezen.

Robert

Reacties

Reacties

laurens

Kijk, Assistent Manager.
Dat zijn nog eens goeie berichten chef!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!