Robertmax.reismee.nl

Another day in TK

Hoi allemaal,

Het heeft even geduurd maar hier weer een story vanaf Camping TK. Het heeft hier een week lang geregend en dan is zo'n stalen caravan wel heel erg klein met alleen maar je bed en een tafeltje en natuurlijk je laptop. Wat je hier wel mooi kan doen als vertier is moddergooien met al dat zand en dat water, maar nu schijnt eindelijk de zon weer en mogen we weer naar buiten, zolang het duurt want vorige week was de halve camping afgesloten want ze hadden een verdacht pakketje gevonden in de container. (wie snuffelt er dan in de container?) maar gelukkig het was loos alarm. We hadden overdag ook nog even een uurtje pauze tijdens het werk want er was iemand van buiten iets naar binnen aan het gooien waardoor alles werd stil gelegt. Na een uurtje was het weer oke (mijn spare-ribs waren wel iets aan de zwarte kant, maar ja dat hoort erbij) dan ga je gewoon weer aan het werk. Deze week zitten we al een paar dagen in de douche zonder water, dan maar wassen met flesjes water die hebben ze genoeg hier. Verder is het hier goed te doen en komen we de dagen wel door.

tot de volgende story.

Groetjes Robert

Roy

h
Hier is het weer ook niet altijd fijn dus daar mis je niets aan, maar heb je geen postbus waar ze die pakketjes in kunnen doen dan hoeven ze het niet meer over de muur te gooien. Gr roy

De Grote TJEF Van Het OR

Hey Robert!!!!!!
Nog maar 2,5 maand en dan zie ik je weer.
Ik zwetend in de keuken en jij met een lekker koud biertje op het terras met de vrouw wat vrienden en een borrelhap om ons te pesten. We hadden afgelopen week kleine Max op bezoek samen met Claudia. De jonge heer wou oom Robert graag zien, maar hij werd teleurgesteld met mij en de grote boss (de zelf benoemde neut) maar na een bord frietjes hoorde je hem nergens meer over.
We hebben nog steeds geen vervanger voor je kunnen regelen, waarscheinlijk durft niemand het aan;)
Ik lees dat je het nog goed naar je zin hebt in de woestijn.

Zet hem op en laat je niet gek maken door die bosniers en zekers niet door die militairen. stelletje ambtenaren.

Dikke doeme,

Gerson