Robertmax.reismee.nl

eindelijk internet op deze groot uitgevallen camping

hallo luitjes,

Na een reis van 2 dagen waarvan 1 nacht in Dubai (het paradijs) kom ik aan in Kandahar op een militair vliegveld na 2 uur wachten en bijna helemaal uitgekleed door de MP kan ik eindelijk het kamp op maar wel onder begeleiding met iemand van Echos die een ID heeft. Bij het Echos home aangekomen leer ik 2 nederlandse koks kennen (toffe lui) waarvan de sous-chef 4 mensen in nederland kent die ik ook ken, wel toevallig. Na 3 dagen op Kaf vlieg ik naar kamp holland nou ja holland er zijn nog 30 nederlanders. Na een half uur vliegen ben ik er. Ik word opgehaald door de manager deze brengt me naar mijn gepantserde caravan. Na een rondleiding over de camping en voorgesteld aan iedereen van echos begint mijn taak, het bezighouden van de keukenploeg (allemaal toffe bosniers) maar zonder ned. sous-chef want die is net ontslagen. Na 1 weekzonder internet (want alles stopt omdat er bijna geen nederlanders meer zijn)heb ik eindelijk internet van de amerikanen (zo traag als dikke ......... tegen de knobbel op, Maar ja je hebt in ieder geval internet. Kan ik eindelijk proberen leuke verhaaltjes te maken.

PS.Er zijn nog geen camelspiders gezien want het is hier nu ook winter.

Wordt vervolgt

groetjes bin Robert

Reacties

Reacties

anke (mutti)

leuk zo'n reisverhaal.
ik zal ze met veel plezier lezen.
geniet van je avontuur

Neut

He Schmitzel,
dat waren de eerste 2 weken. Je verhaal komt ietwat traag door maar maakt nie uit.
Gemarineerde camelspiders met ausisaus moet erg goed zijn. Toffe tijd en succes.
gr Neut

carin

ziet er zeer comfortabel en gezelli uit!

Claudia

Weer eens iets anders als St Tropez, Zuid Frankrijk!!

Alida

Leuk om te lezen hoe het je daar vergaat. Link van je moeder gekregen. Ik blijf je zeker volgen en wens je heel veel succes.

Jeroen

Hey Bin Robert,

Leuke foto's van je trailerpark,zijn het zwart/wit foto's ofzo? Wat een grauwe bende!
Laat me ff weten wanneer de Camelspiders wakker worden, stuur ik je ff een busje Spiderbuster op;)

Roel the world

Hey Robert, leuk wat van je te horen! Kogelbiefstuk op een bedje van kanonnenvoer misschien wat voor op de kaart? Maak ze gek daar en succes!

Gr, Roel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!