Robertmax.reismee.nl

terug op de camping

Hallo luitjes,

Na een maand vakantie in Nederland, ben ik inmiddels alweer 2 weken aanwezig op de camping. Over zon niks te klagen maar de temperatuur loopt op tot plus minus 45 tot 50 graden. Niet te houden en dan ook nog de keuken in waar de airco kapot is. Maar nu ik officieel assistent manager ben kan ik mijn eigen tijd indelen. Wat doe ik dus, s'morgens werken en dan s'middags gauw mijn gekoelde caravan in en dan om 17.00 uur weer eruit komen om s'avonds te werken. Ja verschil moet er wezen. En stiekem doe ik de weekenden rustig aan want dan is iedereen aan het werk.Erg rustig is het buiten de camping nog niet. Er komen steeds meer aanvallen van die vandalen daarbuiten nu zelfs overdag. Er is zelfs een projectiel 10 meter van onze caravans terecht gekomen. En daarbij hebben we een aantal dagen met beschermende kleding gelopen, zie je het al voor je met 50 graden. Joepie. De maand juni was erg druk. (behalve voor mij, vakantie) Er was een grote wissel van mensen op de camping. Een grote groep ging naar huis en een grote groep kwam binnen, dus dubbel zoveel mensen. zo'n wissel is altijd na 8 maanden. Nu is de rust weer terug gekeerd en lopen de dagen weer zo als altijd. Oja de terugreis naar de andere camping heb ik met een chanouk gevlogen, dat is zón grote helicopter met dubbele wieken. Dit was echt super gaaf. Ikn stop er mee, ze hebben me weer gevonden dus aan het werk maar weer.

Groetjes Robert

Reacties

Reacties

Jasper

Hier nu regen en regen en nog eens regen oh ja en nog meer regennnnn.....

Hier alles goed en wel, 't ga je goed.

Jaspert

Gertjan

Nou rustig an maar ouwe ... see you in januari of zo wel weer verschijnen !!!

ps. niet te hard werken he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!